"Cocktail room"-д тавтай морилно уу!
Ямар ч сэдвээр, юуны ч тухай бичиж магад. Тэр өдрийн тэнгэр мэднэ гэдэг шиг л. Тиймээс ч "Cocktail room" гэж нэрлэлээ. Өнгө өнгийн, өөр амттай коктэйлээр таныг дайлахыг хичээнэ.
Каунтерын ард суух таныг коктэйлийн талаарх сэтгэгдлээ хуваалцахыг хүсье!
Гурван төөгийн keyboard барьж Андуу ташаа бичих минь Гутал оймсыг элтэл явж Нэр ашиг хөөхөөс дээр ________________________ Уншиж мэдэхэд блог сайхан Уулзаж ярихад найз сайхан ________________________ Замын цэцэгээр богцоо дүүргээд Залуу насны босгыг алхав Алдаж болно залуу нас Андуурч болно алаг нүд Р.Чойном ________________________ Амьдралыг ажлаар Амжилтыг чармайлтаар ________________________ Алдаагаа бүү уучил Амжилтаа бүү сайрх ________________________ Доголон морь тоос ихтэй Доод хүн үг ихтэй ________________________ Гэнэт цадах гэдсэнд цөвтэй Гэнэт баяжих насанд цөвтэй ________________________ Ноход яс булаацалддаг Ноёд хахууль булаацалддаг ________________________ Бусадтай нээлттэй бай, гэвч өөрийнхөө үнэ цэнийг бүү алд. /14-р Далай багш/ ________________________ Сайн хүн гуйхаар хийдэг, ухаантай хүн гуйхаас өмнө хийдэг. /А.Брейтер/ ________________________ "Хүмүүний сэтгэлийг хөдөлгөж эс чадвал хөнгөн бийрийг хөшиж юу хийнэ " Инжинаш ________________________ Хүнийг аргаар Хүлгийг уургаар ________________________ Даага унавал шийрийг нь хар Даавуу авбал захыг нь хар

Nov 4, 2008

Хонх дамар хоёр

Нэг мэдээ үзэж суугаад бичиж сууна.
Үйлчилгээний байгууллага, жишээ нь өөрт хамгийн ойрхоноор зочид буудлын хувьд.
Зочид буудалд янзан бүрийн зорилгоор, янзан бүрийн үйлчилгээгээр үйлчлүүлэхээр зочид ирж байгаа. Магадгүй буудаллахаар, хоол идэхээр, зүгээр л нэг аяга цай уухаар, магадгүй хэн нэгэнтэй уулзахаар, эсвэл хүлээн авалт, хурим, магадгүй хурал цуглаанд оролцохоор, эсвэл бүр ойрхон явж байгаад бие засах өрөө хэрэглэхээр орж ирсэн ч байж магад юм.
Тэгвэл энд байх тохилог өрөө, тухтай орчин, сайхан амарч чадахуйц ор, дэр, тохилог лобби, лаунж, хүлээлгийн танхим, хүлээн авалтын өрөө гээд л... энэ бүгдийг үйлчилгээний HARD хүчин зүйлс гэж нэрлэдэг*.
Харин үүдэнд халуун дотноор угтах инээмсэглэл, таныг дотогш урин оруулж, таныг яахсан бол? гэж асуун хурдан шуурхайгар хүсэлтийг тань гүйцэлдүүлэн, магадгүй таны байгаа байдал, үйл хөдлөл, үг хэлээр тань таныг уншиж, сэтгэл хангалуун байлгах үйлчилгээ үзүүлж байгаа ажилчдын, hotelier-н үйлчилгээ байна.
Эдгээрийг үйлчилгээний SOFT хүчин зүйл гэнэ*.
*/монголд хэвшсэн хэллэг биш л дээ/

Хэдий сайхан барилга байгууламж, тохилог тохижсон тансаг өрөө байгаад, сэтгэлд хүрсэн үйлчилгээ, эелдэг харьцаа байхгүй бол тэр нь үйлчилгээ болж бүрдэж чадахгүй, эсрэгээр нь хичнээн сайхан харьцаатай байгаад бохир өрөө, үрчийсэн даавуутай, элэгдсэн бүтээлэгтэй ор, хуучирсан байр савтай байвал ажилчдын хичээл зүтгэл талаар болж зочид буудлын үйлчилгээ болж чадахгүй. Магадгүй зочдод бол эелдэг харьцаатай ажилчидтай шүү, даанч...гээд л өнгөрч, зочинд сэтгэл ханамжийг үүсгэж чадахгүй...

Нөгөө хонх нь байгаад дамар нь дуугарахгүй бол?...гэдгэрхүү...
гээд учиргүй би мэргэжлийн юм ярих гэсийм биш л дээ. Нэг бодлоо бичих гээд өөрт ойрхон нэг жишээ татаж чангаагаад биччихлээ.

Японд байж гэртээ монгол ТВ үздэг болсон гэж байгаа(онгирчихож болох боломж байвал алдахгүй). Гээд, мэдээ үзээд сууж байлаа. Арга байхгүй, Японы бүх сувгаар нэг бол нэг луйварчин ая зохиогч, нэг бол "АНУ хар ерөнхийлөгчтэй болох уу?" гэсэн 2 л сэдэв гараад байна. Обама сонгогдчуул таарна, сонирхолтой шт.. гээд хол хальтрах яахав.
Монгол мэдээ үзэж суулаа.
- Өвлийн хүйтэн улирал ирж, ихэнхи нутгаар хасах хэмтэй болоод эхэлчихэж, гудмаар яваа хүмүүсийн амнаас уур савсаад л, айхтар хүйтэн харагдана билээ.
Автобусны буудал дээр автобус хүмүүс, ирсэн автобус нь нэг бол дутуу зогсож, нэг бол хэтэрч зогсоод л, хуйлран гүйлдэх оюутан сурагчид, тэтгэврийн хөгшид. Бахартлаа гүйж арай гэж зүүгдэж суугаад л, жаахан чихсээр чихсээр өөрөө ороод л, цүнх ард хавчигдаад л явдаг байсан үе санаанд орно.
Сайхан мэдээ, Солонгосоос энэ жил тун удахгүй 400-н автобусны тусламж орж ирж, дээрхи үзэгдлийг арилгана гэж ЗЦГ-н нэгэн ажилтан ТВ-ээр ярьж байна. Өглөө хөл нь гуталтайгаа хөлдчилгүйхэн шиг, бахардаж үхтлээ нааш цааш гүйхгүйхэн шиг болох нь.
Гэвч баярлах болоогүй.
Муу мэдээ, ЗЦГ-аас нийтийн тээврийн автобусны 3-н компанийн 55-н жолоочид "жолооны дүрэм"-ийн шалгалт авахад ердөө л 4-н жолооч тэнцсэн гэнэ.
Зайгүй чихцэлдсэн манай зам дээр их оврын автобуснууд хүртэл хоорондоо хавчих, чихэх, гүйцэж түрүүлэх гээд автобус хоорондын осол, зөрчил ихсээд байгаа нь өнөөгийн байдал гэх. Ардаа 50-100 хүний амь тээвэрлэж явж байж болгоомжтой, соёлтой, хариуцлагатай жолоодлого хийлгүй, осол гаргах автобусны жолооч нар олон гэх.

Дээр өгүүлсэн 400 автобусны тусламж орж ирснээр автобус хүлээх, багталцахгүй байх гэсэн асуудлуудыг шийдвэрлэх болов уу хэдий ч, жолооч нарынхаа ядаж дүрмийн мэдлэг, жолооны чадвар, тэгээд жолооны соёлыг дээшлүүлэх, тээж яваа олон хүний амийг авч яваа гэсэн "хариуцлага" -ыг ухааруулах сургалт явуулалгүйгээр тавиад туучихвал 400 автобус ирлээ, ура ура гээд, дүрэмээ мэдэхгүй, жолооны соёлгүй хэдэн жолооч нар цоо шинэ "тэрэг"-тэй боллоо гэж хөөрөөд, хотын гудмаар уралдан давхиад хэдхэн жилийн дотор ямбийлгаад тавичих биз.
Будаг нь ханхалсан 400 сайхан шинэ "тэрэг" ирлээ гээд жолооч нар нь бэлэн биш, хувийн таксины жолооч нар шиг муухай аашилж, хоорондоо уралдан давхисаар байвал "нийтийн тээврийн үйлчилгээ" болж чадахгүй нь.
Хонх нь дугарахаар дамар нь байхгүй?
Дамар нь байхаар хонх нь дуугарахгүй? за аль ч байсан яахав...

2 comments:

Bayana said...

Боломж алдахгүй юм аа..ххэхэ... нээрээ манайхан энэ талаар бодмоор юм даа....

xvv said...

Хоёулаа дугархаар лам нь таг :-D Аягүй бол нэмээд нэг юм гараад ирнээ :-p

 
© Cocktail room